• Čeština
  • English
  • Čeština
  • English

Proč se nemohu přihlásit do Talkey?

  • Pokud máte potíže s přihlášením do Talkey, velmi pravděpodobně jste zapomněl přihlašovací heslo.
  • Toto heslo slouží jak k přihlášeni do aplikace Talkey tak zároveň k šifrování a dešifrování e-mailů, souborů nebo složek.
  • TALKEY a.s. (jako provozovatel služby), vaše heslo z bezpečnostních důvodů nikde neukládá. Z těchto důvodů v případě ztráty nebo zapomenutí hesla není možné (jak jste si zvykli z jiných aplikaci) jej obnovit a znovu poslat nebo vygenerovat nové.

UPOZORNĚNÍ: Reset aplikace (vymazaní dešifrovacích klíčů) znemožní čtení již existujících e-mailů a souborů.

Co znamená, že starý klíč se z aplikace (pouze na konkrétním zařízení) vymaže a vygeneruji si nový klíč nebo jej obnovím ze zálohy?

  • Reset aplikace vymaže váš klič/e ze zařízeni. Ale pokud máte zálohu klíče, nemusíte se této operace obávat. Aplikace vás navede k následné obnově klíčů ze zálohy (podmínkou obnovy je, že znáte heslo k záloze). Takže původní e-maily, soubory nebo složky budete moci dešifrovat.
  • Pokud nemáte zálohu klíče, aplikace provede vymazání klíče (toho který patři dané e-mailové adrese). Znamená to, že původní e-maily, soubory nebo složky nebudete moci dešifrovat.